یکی از آهنگایی که خیلی دوستش دارم ...





















پرنسس تاریکی

خوشبختی همان لحظه ایست که احساس می کنی خدا کنارت نشسته و تو به احترامش از گناه فاصله می گیری.

 

سلام ای کهنه عشق من که یاد تو چه پا برجاست

سلام بر روی ماه تو عزیز دل سلام ازماست.

تو یه رویای کوتاهی...دعای هر سحرگاهی

شدم خام عشقت چون ،مرا این گونه می خواهی...

من آن خاموش خاموشم ،که با شادی نمی جوشم

ندارم هیچ گناهی جز؛که از تو چشم نمی پوشم

تو غم در شکل آوازی ،شکوه اوج پروازی

نداری هیچ گناهی جز که بر من ، دل نمیبازی ...

مرا دیوانه می خواهی،ز خود بیگانه می خواهی

مرا دلباخته چون مجنون ز من افسانه می خواهی...

شدم بیگانه با هستی،ز خود بی خود تر از مستی

نکاهم کن ...نگاهم کن ...شدم هر آنچه می خواستی

سلام ای کهنه  عشق من که یاد تو چه پا برجاست

سلام بر روی ماه تو عزیز دل سلام از ماست

بکش دل را شهامت کن مرا از غصه راحت کن

شدم انگشت نمای خلق مرا تو درس عبرت کن

بکن حرف مرا باور نیابی از من عاشق تر

نمیترسم من از اقرار ، گذشت آب از سرم دیگر

سلام ای کهنه عشق من که یاد تو چه پا برجاست

سلام بر روی ماه تو عزیز دل سلام از ماست ...

.

.

.

.

آهنگ مورد علاقه ی شما چیه؟

 



نظرات شما عزیزان:

الهه
ساعت13:26---11 شهريور 1392
انتخاب شادمهر

mahdie khanoom
ساعت22:12---28 مرداد 1392
لينكي عزيزم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 28 / 5 / 1392برچسب:,ساعت 9:6 بعد از ظهر توسط سایه|


آخرين مطالب

Design By : Pichak